lördag 2 februari 2013

Det är helt sjukt vad mycket sol kan göra. Skulle upp ur sängen för att gå på toa. När jag kommer ut i hallen så lyser solens strålar in och jag blir helt lycklig. Man släpper allt. Allt. Tja, jag är alltid som lyckligast på våren och sommaren, då det är som soligast. Jag tror att solen gör mycket med oss. HEJA VÅREN, KOMSI KOMSI. (Vet att det är naivt tänk att tro att våren är här nu, för det är den verkligen inte, men snart, så!)

Är hemma under dagen. Ska C.H.I.L.L.A. Bara gå runt i fula myskläder och äta chips och chokladdoppade popcorn.
Ikväll åker jag och Bella till Hanna för att ha myskväll, ska bli najs!
Men tills vidare så tänker jag sitta här i sängen och låta solen titta in. Hihi.


Hittade min gamla ipod igår! Lycka! Saknar det där lite, faktiskt...! Det fanns en massa olika modeller och färger att välja mellan och allt sånt. Älskade denna! Okej, jag lägger upp en bild på den för att jag inte har något annat att lägga upp... Men ändå! Okej, kan bjuda på en till bild från när jag var yngre. Här var jag typ nio, kanske tio. Det var dags för skoldisco. Wohoo!