måndag 25 februari 2013

Självklart somnade jag till sist. Mot min vilja. Men tro mig - det var skönt.

Har skypeat med Lisa! Älskar att våra samtal flyter på som vanligt. Saknar henne verkligen nu, är helt galet. Är dock inte så långt kvar tills jag möter henne på flygplatsen, egentligen...! Snart är det mars och i början av juni är hon tillbaka! Men ändå, det är cirka hundra dagar kvar och när man säger det så så låter det mycket... Men så farligt är det inte!

Okej, klockan är snart tolv och om sex timmar ska jag gå upp. Får lite panik här... Är så sjukt pigg. Man ska inte sova middag... Är omöjligt att somna senare på kvällen... För mig, iallafall... Kanske kan se nått program eller något, så blir jag tröttare...? Ska nog satsa på det.

För övrigt så taggar jag värmen som långsamt smyger sig hitåt. Våren. Sedan sommaren. Äntligen kan man snart ha shorts och grejer på sig!