torsdag 28 februari 2013

Så är man helt andfådd för att man har dansat så mycket framför spegeln i badrummet. Sedan sätter ipoden på lite lugnare musik - det är då man passar på att borsta tänderna.
Men mitt i detta så spelas plötsligt "Good for You" upp. Då kan jag inte göra annat än att släppa tandborsten och dansa på nytt. Bara släppa loss. Jag äger plötsligt hela världen. Jag är plötsligt bäst. Ingen kan ta det ifrån mig. För tro mig - när jag dansar till denna låten så är jag oslagbar. "You love my love, you never gonna find better love".

Denna veckan är bra! Riktigt bra! Förutom lite halsont och andra småsaker, men i helhet känns det mesta bra. Och nästa vecka ska skolan dessutom ha en stressfri vecka, vilket innebär att den veckan inte innehåller några läxor. Snacka om gött!

Nu somnar jag, är rätt slut efter allt dansande...!