tisdag 5 februari 2013

Donneronsdag imorgon. Vet inte om jag ska gråta eller skratta (om man nu får överdriva). Är skönt med den där lektionsfria dagen. Man kan ta sig en sovmorgon, plugga i sin egen takt, gå runt i myskläder hela dagen... Men problemet är ju att jag blir så uttråkad av detta! Är likadant med vissa söndagar. Man bestämmer sig för att chilla och plugga lite. Istället blir det den tråkigaste dagen. Har ångest redan nu...
Detta får inte ske på söndag. OM NÅGON VILL SES DÅ, RÄDDA MIG GÄRNA.
Fast, juste, det är ju lov efter den söndagen... Då kanske man inte behöver känna samma sorts pluggstress denna gången... Vad skönt! Blev genast lite gladare.

Okej, nog om tjat. Värst vad jag har gått och blivit negativ... Fast, vem försöker jag lura. Är i en period just nu då det mesta kan bli väldigt negativt. Men jag tror att våren kommer lyfta upp mig! Sol och värme gör alltid det! Heja heja!