fredag 11 april 2014

NU. ÄR. JAG. FRI. I. TIO. DAGAR. FRAMÖVER. För jag har lov! Tjoho! Det var på tiden... Detta är så skönt. Ska mest ta det lugnt och ta igen lite plugg. Det är vad som behövs, helt enkelt. 

Har firat både Markus och Anna idag! Markus fyllde 19. Vi gjorde lite allt möjligt, tog bl.a. en bild på när vi alla hoppade i luften. Det skulle se ut som att vi flög. Jag vet inte om vi lyckades, men vi hade kul...! Sedan drog vi till Pizza Hut och skulle checka av en punkt på the bucketlist. Vi skulle låtsas vara turister i Göteborg. Vi pratade engelska under hela middagen och fick bryta med olika accenter. Jag hette Rosanna och kom från Ukraina. Jag fattar verkligen inte hur servitören kunde gå på det?! Han frågade ut oss intresserat om saker och ting och eftersom jag inte vet ett skit om Ukraina så fick jag ju hitta på allt, hahaha. Rätt kul upplevelse, faktiskt. 
Sedan åkte jag till en härlig bar och firade Anna, som fyllde 20! Plötsligt var hon inte ens tonåring längre, jisses... Det var iallafall väldigt trevligt det också! Bra start på lovet, helt enkelt. 

Jag har planer tre dagar framåt, men för övrigt är jag en rätt så ledig person. Jag ska inte planera in för mycket, då jag mest ska chilla och faktiskt försöka plugga lite. Jag behöver nya krafter! 

Slänger in lite bilder från dagen. Gonatt!