måndag 14 april 2014

Idag har jag ännu en gång tagit världens längsta sovmorgon (är det inte lite tragiskt att ÄLSKA att sova...? Kanske kommer över det efter tonårstiden...) och även haft en myskväll hemma hos Sosso! Vi käkade middag, promenerade i Guldheden och åt så mycket snacks så att vi mådde illa. Det var väldigt längesen jag åt ett riktigt överflöd av snacks, eftersom jag hade som nyårslöfte att försöka basta ned på snacksberoendet. Det har faktiskt gått rätt bra! Men ikväll kunde jag inte hålla mig och kände faktiskt för att unna mig detta! Blev dock mängder över, som Sosso vägrade behålla, så nu har jag en hel godispåse här hemma. Bra pluggsnacks tills imorgon! Tjoho... 
Men det blir ju så när man hamnar i stans' bästa godisaffär (4-gott), man ska bara köpa lite lite lite godis. Men tillslut behövde jag en shoppingkorg, haha... Hjälp. 

Imorgon ska jag som sagt plugga. Hurra, vilket dunderlov det sista blev, va?! Men brorsan kommer hit för att hjälpa mig lite, så förhoppningsvis får vi något gjort. Efter middagen drar jag iväg och träffar Elin och Melina! Det ser ut att vara morgondagens planer. Resten av veckan innehåller lite fler kompisträffar, lite rep och lite plugg. Och Melina ska självklart firas också! 

Nu säger jag gonatt!