lördag 26 april 2014

Jag gick upp tidigt imorse för att handla och städa undan för att kunna ge mina fina kompisar lite dryck och tilltugg hemma hos mig! Jag är så glad över att så många kunde dyka upp och det var så himla härligt att vara omringad av så grymma människor! 
Jag fick dessutom en massa fina presenter som jag blev ASGLAD för! Är så himla tacksam! 
Men jag måste nog säga att den gulligaste presenten var från Astrid, Elins lillasyster, som också fyllde år igår. Så grymt söt, titta vad hon har gjort till mig (bilden nedanför)! 
Sedan stack vi iallafall ut för att sitta på en mysig bar och där hängde vi en bra stund! 
När det bara var några kvar så drog vi oss mot donken. Efter det var jag nöjd och drog mig hem. Så jag är riktigt nöjd med kvällen! Lägger upp bilder imorgon!

Gonatt!