lördag 12 april 2014

Idag kom Bella och Elsa hit! Vi chillade mest och såg Frozen. Jag har ju redan sett den, men detta är verkligen en sådan där film som man kan se flera gånger i streck! Tjejerna verkade iallafall rådigga filmen och det var ju kul! 
Sedan skulle Bella iväg på någon middag och var tvungen att dra. Jag tog en chillkväll hemma. Den blev dock rätt tråkig... Oftast uppskattar jag att vara ensam vissa kvällar, för ibland behövs det och om man vill se en film eller något så slipper man tjafs om vilken man ska se, etc. Men ikväll hade jag faktiskt riktigt tråkigt, haha... Jag var nog mer på humör för att träffa någon idag, egentligen! Får ske imorgon istället, för då ska jag träffa Bella och Elsa igen, haha! Vi tänkte ha en kväll med lite USA-tema. Vi ska göra egna hamburgare, bland annat! Det ser jag verkligen fram emot. 
Och nu när jag ändå nämner USA så vill jag berätta att jag har fått kontakt med en svensk som ska plugga på samma skola som jag ska - samtidigt! Man kan ju börja skolan lite när man vill. Ett läsår innehåller tre terminer och man kan börja inför vilken termin man vill. Men vi ska börja samtidigt! Vi har chattat lite idag och det gör hela denna grejen ännu mer verklig! Han verkar vara lika taggad som jag är och det är skönt att ha hittat någon att snacka om det med! Ska försöka hitta fler studenter - men det är svårt att hitta forum på nätet för sådant... 

Har tömt mobilen på bilder, för minnet blev fullt igen, men en bild stannade automatiskt kvar i mobilen: En bild från Lefkas. Åh, jag saknar verkligen det stället. Så grymt mysigt. Hoppas jag kommer dit igen inom några år! 

Läggdags, gonatt!