söndag 27 april 2014

Haft en grym helg, verkligen! Här kommer fler bilder från igår, blandat från både systemkameran, Bellas mobil och min egna! Tack alla fina människor som har firat med mig, haft det hur kul som helst! Om jag trivs i USA och bestämmer mig för att plugga i några år nu så kommer jag inte att firas mer här hemma på ett bra tag, så för säkerhets skull så ville jag dra ihop något extra mysigt denna helgen. Tack, tack, tack! 

Underbara Bella, Marre och Lif!

Rasmus och Anna hade det gött i solen, haha!

Lisa, Matte och Frida!

Coolingarna Malou och Elsa!


No celebration without Lisa!

Andrea!

Jennie och Rebecka!

Happy BFAMF!

Snubbarna Fredrik, Oliver och Markus.

Andrea, Lovisa och Ellena.

Rasmus diskar lite, haha!

Yeeey, nu kommer Hanna och Hille!

Fina tjejer!



Nöjd med sin födelsedagshelg!

Elin är cool som vanligt!




Hahaha, älskar denna bilden!


Golda och Malou!

Står vid chipsen, som vanligt...


Sjukt nöjd, för fick så grymt härliga presenter!

Gött häng på altanen!

Utgång! Le Village!


Nu joinade även Melina!



Även Olle (och Sosso, Kimmie, Ellen och Kaspar) tittade förbi en stund!


Tack!