tisdag 8 april 2014

Jag är extremt tacksam över att jag är ledig imorgon. Sov knappt i fyra timmar inatt, så är så trött så att jag knappt kan tänka. Det blev inget plugg idag så jag får sova ut ordentligt imorgon så att jag orkar ta igen det då istället. Två skoldagar kvar - sedan är jag fri och har lov! Blir, sorgligt nog, mycket plugg över lovet, men kan tänka mig att jag får mycket ur vägen då också, så kanske blir skönt i det stora hela, trots allt. 

Måste storstäda i rummet innan jag lägger mig, annars blir mamma galen. Jag tycker verkligen inte att det är stökigt på något sätt här inne, men mina föräldrar håller verkligen inte med och jämför mitt rum med en massa konstiga grejer. Suck. Är väl så föräldrar ska vara, I guess... Kommer ändå sakna dom otroligt mycket när jag flyttar, såklart. 

Blir inte bara plugg imorgon, ska även försöka hinna åka iväg och köpa de sista födelsedagspresenterna. Herregud - känns verkligen som att halva Sverige föds i april?! Denna månad kan göra en person totalt pank, haha! 



Dags att ta tag i städningen då, JIPPIE. Ska försöka se klart Frozen också - om jag inte somnar...