onsdag 16 april 2014

Idag gav jag mig upp tidigt på morgonen (om man jämför med när jag brukar gå upp när jag är ledig, hehe...) för att möta Elin i stan. Sedan hakade Melina på. Jag köpte lite presenter och vita brallor. Även skoinlägg, jag behövde nya. Det är tydligen viktigt att ha i converse, som ska vara extremt dåliga för våra känsliga fötter... Inlägg kostar inte mycket. Mina nya låg på cirka 130:-. Converse är ju helt platta och det är såklart inte våra fötter, så satsa på inlägg! Då slipper du smärtor i fötterna, ryggen och höfterna om trettio år...!

Ett tandläkarbesök och en snabbis på Konsum senare så satt jag hemma i ett sjukt stökigt rum och tog en chillkväll. Det fanns nya avsnitt ute av både New Girl och Mom, så det var ju härligt! Fick även lite hjälp av pappa med det sista fixet inför att kunna söka visum! Mer än det hände inte idag. 

Imorgon ska jag repa en stund och sedan träffa Bella, är planen! 

Juste, nu är ju klockan ett på natten, så jag kan gratta Melina! GRATTIS!!! Nu är hon 19 bast! En av de finaste och roligaste vännerna man kan ha. Är extra stolt över henne nu också, eftersom hon har kommit in på en skola i London! Det är ballt. Jag försöker övertala henne till att starta blogg när hon åker, håll tummarna på att jag lyckas...! 

Dags att sova! Gonatt!