torsdag 23 januari 2014

Usch. Jag har tröttnat på att somna mitt i natten och vara dödstrött dagen efter. Mamma tror att min huvudvärk beror på att jag är stressad, spänner mig och sover dåligt. Låter mycket troligt... 

Har fastnat för We Heart It. Finns så mycket inspirerande bilder där. Man hittar mycket klyschigt, men bara för att något är klyschigt så behöver det inte innebära att det inte stämmer för det. 
Och så finns det allmänt härliga bilder. Bilder som kan få en att bli helt varm i kroppen. Bilder som kan få en att totalt drömma sig bort. Slänger in lite blandat i detta inlägget! 

Vet inte om jag redan har nämnt vad som händer imorgon, men jag drar det igen:
Jag, Melina och Lisa ska, ännu en gång, volontärarbeta under filmfestivalen! Jag tror att det är bra för sitt CV, speciellt om man är intresserad av att jobba med just film och tv, och jag har lärt mig ganska mycket där. Där = filmstudio på Hisingen! Så det blir nog kul! 
Efter det drar jag och Melina hem till Bella med Elin för att göra pizzor. Pizzan man gör hos Bella är den godaste jag ätit - och då har jag ändå provat en hel del pizzor i Italien, haha! Hehe... 

Antar att jag borde försöka att sova, iallafall... I värsta fall får jag ligga i mörkret och lyssna på musik. Eller hitta fler bilder från We Heart It, hehe...