onsdag 15 januari 2014

Ojoj, vad jag är stressad. Men jag har läget under hyfsad kontroll, trots allt. Inte så mycket som jag vill, men det funkar... Jag lever. Jag ska ta mig igenom det. Det är bara att köra. 

Är ensam hemma (för ovanlighetens skull) och har precis lagat egen middag (som faktiskt blev riktigt god!?) och ska nu plugga lite. Kuuul... Fastän det är donneronsdag idag så var jag i skolan i åtta, långa timmar. Men aja, känns bra nu efteråt att jag åkte dit och fick mycket gjort, måste jag ju säga. 

Och så var det ju träningen. Jag måste börja träna. Jag äter som en häst. Älskar mat, så borde verkligen träna... Skyller ofta på att jag inte hinner, men när jag väl hinner så blir det ju ändå inte av, så borde sluta upp med att skylla ifrån mig, tror jag...

Ser bara fram emot helgen just nu. Men det är bara två dagar kvar. Jag fixar detta!