lördag 4 januari 2014

Åhnej... Imorgon är den sista dagen av årets första vecka... Det innebär att jag snart är tillbaka i skolan. Söndag och måndag - sedan är jag tillbaka... Har en massa plugg som jag måste ta tag i det. Ska komma igång ordentligt imorgon. Tänkte börja med en skön joggingtur ute (lär inte bli så skönt, kom jag precis på... Är den mest otränade människan i stan just nu, tror jag...) och sedan plugga på ordentligt! Ska vara hurtig imorgon. Men på kvällen så drar jag ut en stund och firar Malou som fyller 19! Ja, det är också en sjuk grej - att vi helt plötsligt ska fylla 19 år...!? Och när jag har fyllt så slutar jag plötsligt skolan... Åh, det ska bli så underbart. Jag trivs i skolan och så, men jag har börjat tröttna och ser fram emot livet efter mer (om det blir som jag tänkt mig då, hehe)! 

Var precis med Sarah och Bella. Nu ska jag lägga mig och somna till en ny favoritlåt (se bild nedanför). Gonatt!