söndag 19 januari 2014

Tjeeena. Jag bloggar lite segt numera och mina närmsta kompisar har klagat lite på det, hehe... Jag ber om ursäkt för detta. Har faktiskt inte orkat! Och jag bloggar ju först och främst för min egen skull, så ja... Men orken börjar smyga sig fram igen nu, så snart blir allt bra igen! 

Igår drog jag ihop ett gäng som gick ut på kvällen. Det var rätt kul! Idag drog jag till stan med Elin och lite smågrejer har jag faktiskt hittat! Vi drog även till Paprika. Åh, det är så gott där... 

Nu borde jag plugga, men som vanligt så blir planerna annorlunda. Ska snart ta en kvällspromenad med Lisa ute i snön och prata om allt mellan himmel och jord. Förhoppningsvis så fryser jag inte ihjäl...!

Fått ett nytt schema i skolan nu. Slutar halv tolv på måndagar, så det blir en kort dag imorgon! Är väldigt tacksam över det! Ibland har man tur. 
Och snart är det faktiskt lov igen. Men det är bara att buga och le! 

Kvällspromenaden kallar. Ha det fint!


(Har inte använt mobilkameran så väl på senaste så nej, jag har tyvärr inga bilder att erbjuda idag...)