tisdag 28 januari 2014

Det blev en rätt så kul dag i skolan! Sedan var jag hemma i cirka två timmar, innan Melina, Markus, Elin och Oliver kom hit för att åka pulka! Vi hade det så grymt kul. Jag älskar att åka pulka! Att springa upp för alla backar hela tiden är dessutom något som jag kan kalla träning. Är helt slut!
Kom hem, gjorde mig en smoothie, sedan satte jag mig här och bloggade. En rätt så bra dag, ändå!

Imorgon blir det lunch med Bella och sedan drar jag till skolan en liten stund för att repa GA. Efter det ska jag skriva klart mina ansökningsbrev till alla skolor. Jisses, det är mycket att tänka på. Mycket ska fixas... Men i slutändan är det nog värt. Och såhär tänker jag göra tills jag kommer in - jag är ingen sådan som ger upp!

Sedan fortsätter veckan och nu i skrivande stund så inser jag också att det snart är lov! Jisses, vad skönt. Är så tacksam!

Lite bilder från idag: