måndag 20 januari 2014

Det uppskattades att sluta klockan halv tolv idag, tro mig... Dock så är hela dagen ändå bortspolad, då jag har sovit en massa istället för att plugga... Så efter detta inlägget kör jag, då tusan ska jag få något gjort!

Okej, så träning; Jag måste börja träna igen. Jag känner verkligen att jag behöver röra lite på mig... Låter helt sjukt, men faktiskt. Jag tror att det är bra... Eller, jag vet att det är bra, haha...! Så ja, nu får jag ta och komma igång. Ville bara säga det...

För övrigt så tar skolan död på mig som vanligt och på helgerna försöker jag hinna med så mycket roligt som möjligt. Det är otroligt stressigt och jag förstår inte hur jag orkar. Men det är bara att bestämma sig för att greja det. Det är knappt fem månader kvar av skolan - det är ju ingenting!? Sen blir jag arbetslös och förvirrad, men ärligt talat så känns det ganska lockande... I vilket fall så kommer jag att fixa detta. Det är bara att bestämma sig för det.

Ska nog äta nudlar om en stund... Är fett sugen på det... Jag kör nog på det. Bye!!!


Bild: Oliver "ritade av mig" när jag gjorde dubbelhaka på lektionen - omedvetet. Härligt, haha...