söndag 12 januari 2014

Jag försökte plugga idag, men koncentrationsförmågan var inte alls på min sida. Jag blev irriterad och gav upp. Tänkte ta en joggingtur istället, men det var så kallt ute så att jag trodde jag skulle dö. Alltså har detta varit en otroligt seg dag då jag inte bidragit med något alls... Men kvällen blev bra, då tog jag en långpromenad med Bella. Vi höll på att frysa ihjäl, men för övrigt så var det härligt, haha. Trodde att en promenad innan läggdags skulle hjälpa mig med att komma igång lite med sömnen - men oj, vad jag hade fel. Klockan är över 2:00 nu och jag är alltså pigg fortfarande. Bra, Lollo...!
Men vad förväntar jag mig. Söndagar brukar ju inte vara fantastiska, direkt. Men imorgon börjar en ny vecka. Det kommer att bli en vecka fylld med plugg, men efter det så ser det ut att lugna sig lite i skolan...! Hoppas verkligen det. 


Om det är något jag borde vara känd för så är det min kärlek till converse. Det är inget nytt. Jag borde spendera pengarna bättre och spara, men ibland kan jag inte låta bli. Det finns inte mycket grejer som slår shopping i skoaffärer, enligt mig. Men nu är jag nöjd med mina converse! Ett grått par skulle fullborda det hela, men det får jag väl hitta billigt nästa gång jag reser, helt enkelt! Är ju alltid billigare utomlands med converse. 
Men ja, nu har jag blivit mer besatt av Vans istället. Har gillat Vans sedan jag var typ femton år gammal, men nu är det värre än någonsin. Så snygga skor!? Slänger in drömskorna i två bilder här nedanför. Innan jag dör så ska jag åtminstone ha nuddat dessa skor, är tanken. 


Ja, det var lite om dagen och dagens tankar. Mer än så blev det inte. Taggar redan nästa helg, iallafall. Den saken är klar.