onsdag 22 januari 2014

Sitter i min säng och äter upp allt snacks från igår. Suck... Varför är chips och godis så gott?!

Har iallafall färgat håret idag! Blev hur nöjd som helst! Det blev någon blandning mellan brunt och rött i olika slingor och ja, det känns lite kul att starta igång det nya året med en ny frisyr!

Efter det så stack jag till skolan för att plugga och repa lite. Nu har jag ont i huvudet, som jag brukar ha minst en gång per dag numera, men en tablett eller två gör så att det försvinner rätt fort oftast, så jag klarar mig bra ändå...!

Denna veckan går lite fortare än vad den förra gjorde. Det känns riktigt skönt. Nu börjar plugget dessutom att lugna ned sig en aning, märker jag. Det är jag extremt tacksam över!

Nu ska jag ut i kylan med Eliot en stund. Om det inte skrivs här mer inom ett dygn så har vi nog dött av köld...