onsdag 16 oktober 2013

Skolfoto (där typ halva klassen var med på bild... Känns lite halvmobbat...) och sedan tuppkaka med Sarah och Bella! Sedan drog jag hem och sålde fler grejer på Blocket. Jag gillar Blocket. Samlar in lite shoppingpengar på det! Grymt inför höstlovet!

Två dagar kvar - sedan är det helg! Ännu en kompis som fyller 18 och på lördag ska jag träffa Sosso! På söndag ska jag ha 1D-dag med Melina. Vi ska stalka videos och lära oss ett gäng låtar så att vi passar in på konserten. (Konserten är i juni - men det är väl bra att förbereda sig i god tid...?)

Hade inget ork till plugg idag. Så jag spenderade lite extra tid med Eliot istället! Han är så grymt rolig. Helt otroligt rolig. Det sjukaste var idag när han öppnade alla lådor i hallgarderoben - helt själv. Han ville kolla om det fanns något kul där. Varenda låda öppnade han med tassen. Mamma förklarade att han brukar göra så när jag är i skolan. Han öppnade även dörren till mitt rum idag. Han hoppar alltså upp på dörrhandtaget och trycker ned det, går in och sedan snokar han i mitt rum - som en lillebror. Haha, helt otroligt roligt. Han är underbar.

Sliptajm. Godnajt!