söndag 13 oktober 2013

Igår tog jag det riktigt lugnt hemma över dagen. Tog en långpromenad med Andrea, men för övrigt så kände jag mig som världens lataste människa igår.
Men på kvällen så var jag hos Bella med ett härligt gäng! Pizzan blev awesome, som vanligt, och vi hade det hur mysigt som helst. (På slutet så fastnade vi lite för en app som heter MixBooth. Man byter kropp och ansikte med varandra och får fram hur roliga bilder som helst! Ladda ned den!)

Idag ska jag plugga och söka skolor. Fy, vad roligt... *Host*.
Att söka skolor är extremt komplicerat, tycker jag i alla fall... Det är så mycket man ska fylla i och vissa skolor utomlands vill att man ska göra särskilda test för att visa att engelskan funkar. Problemet är att jag måste åka till en helt annan stad för att göra detta test... Går ej att göra här... Så komplicerat tycker jag är ett rätt så bra ord.
Sedan vet jag inte ens vad jag vill gå. Vet knappt vad jag vill läsa längre. Kommer jag ens in på någon skola?

Ska slänga på mig myskläder nu och äta frukost! Hejdååå