lördag 5 oktober 2013

Idag var det Hille som skulle firas! Det var riktigt kul! Härliga människor, god mat, mycket dans... Riktigt kul! Skulle egentligen följa med ut efter det, men det jag hade fått av kvällen räckte för mig och jag var mest sugen på att dra hem och se en film, så jag följde mina känslor och instinkter och fick till en väldigt blandad lördag - men det kan väl också vara härligt! Är nöjd. 

Tusan... En dag kvar av helgen. Sedan är det måndag igen... Är det bara jag som tycker att helgen är över alldeles för snabbt? Antagligen inte, haha... Men några få veckor kvar. Sedan är det höstlov och det ska bli så himla roligt! New York med Bella (och lite med Anna) ska helt enkelt bli grymt. Tänker inte på så mycket annat, faktiskt, hehe... 

Lite bilder från kvällen. Ingen på Hille själv, dock... Det var ju lite dumt. Jaja... Använde mig av kameran på snapchat, så bilderna blev inte så skarpa, direkt...