måndag 28 oktober 2013

Då var stormen över. Stormen som inte var särskit illa... Det är lustigt, egentligen. Den dödade människor i andra av Europas länder - men här i Sverige verkade det inte hända särskilt mycket... Speciellt inte i denna staden. Här blåste det bara lite extra i knappt en timme, sedan var allt som vanligt igen. Lite synd, på ett sätt. Hade kunnat stanna längre i stan för att hänga med kompisar, men tack vare "stormen" så blev det inte så...
Jaja, jag hann vara hos Melina över dagen och det var ju härligt som alltid! 

Avslutat kvällen med det senaste avsnittet av Så Mycket Bättre. Så grymt mysigt program!? Nu blir det dock lite musik som gäller och sedan somnar jag. 

I morgon spenderar jag dagen med min älskade morfar som får se till att jag packar ordentligt. Nu är det riktigt nära! Snart flyger vi iväg! Är grymt glad, taggad och tacksam! 


Tack & hej för mej!