torsdag 10 oktober 2013

Idag var nog en av de stressigaste dagarna jag upplevt på extremt länge. Att det var förseningar med spårvagnarna gjorde ingenting bättre. Aja, dagen blev rätt så bra i vilket fall. Stan en stund efter skolan och en lång kvällspromenad med Lisa.
Imorgon är det äntligen fredag. Eller, okej, denna veckan gick rätt fort, men ändå. Jag ska på en liten 18-årsfest med 50-talstema. Det här med att hitta kläder som passar temat är inte särskilt lätt, kan jag ju säga. Men jag tror att det kan bli riktigt kul!

Idag sitter jag och tänker på resor, som jag brukar göra. Att resa är så himla kul! Att få se sig omkring och se nya platser. Saknar Grekland... Fina lilla Lefkas. Nidri var nog den mysigaste staden jag bott i, tror jag.
New York är inget nytt ställe för mig, men är ändå nästan mer exalterad inför att åka dit nu än vad jag var förra gången! Antagligen för att jag verkligen fattar nu vad jag har att se fram emot. Ska bli helt sjukt underbart!

Önska mig lycka till ang en bra outfit till imorgon. Sov gott!