söndag 27 oktober 2013

Bella var precis här. Vi lät mina föräldrar gå igenom kartor och grejer inför resan, så att vi inte slarvar bort oss, haha. Två dagar kvar, sedan åker vi!
Hade gärna stannat där lite längre... Men är man två panka studenter så är man. Vi får göra det bästa av dagarna som vi bara kan, helt enkelt!
Stirrar på min New York-tapet i rummet och bara drömmer mig bort. Jag är otroligt tacksam över detta! Att vi ska strosa runt i en av världens bästa städer (som jag hittills har besökt, i vilket fall...!).

I morgon ska jag göra ärenden i stan, sedan dra hem till Melina och på kvällen baka pumpapaj med Melina, Markus och Elin. Jag borde egentligen stanna hemma istället för att lämna huset, eftersom att det ska blåsa rätt så galet mycket i morgon. Men jag ska stanna hemma hela tisdagen och blir nog smått galen om jag ska gå runt och göra ingenting i två dagar - så jag tar risken och ger mig ut.

Ett avsnitt till av 2 Broke Girls, sedan somnar jag... Gonatt!