onsdag 2 oktober 2013

En dag i stan! Gjorde lite ärenden, samtidigt som jag och Bella hoppade runt i det fina vädret mellan olika affärer. Sedan blev det fika med ett härligt gäng! Imorgon blir det skola och sedan bio på kvällen med Lisa! 

Tänk att det är oktober. Känns som att det var juni nyligen. Dagen då mina kompisar klagade på mig för att jag skippade skolavslutningen (extrem töntvarning: skippade avslutningen pga en speciell rea i stan) känns som typ en vecka sedan. Möjligen två. Nu är det alltså oktober, i vilket fall. Nu kommer det bara att bli kallare och kallare ett tag framöver. Vissa uppskattar det, men vissa gör det mindre. Men det gäller att försöka tänka positivt också. Vi närmar oss roliga högtider som halloween och jul! Vi kan snart åka pulka igen (nej, jag kommer nog aldrig att tröttna på det). Man kan tända mysiga brasor. Ha på sig stora, härliga halsdukar... Man kan ju försöka att intala sig själv att kyla kanske är okej, iallafall... 

Gonatt!