söndag 12 februari 2012

Whitney Houston

En söndagsmorgon. Solen verkar skina och jag känner faktiskt att jag. Mår. Bra! Nu är jag inte sjuk längre! Detta blir kanske en bra dag!
Slänger upp mobilen, går genast in på facebook.
"R.I.P Whitney Houston :("
Va?
"Vila i frid, Whitney"
Ärligt? Måste kolla upp detta...

Ja, Whitney dog på ett hotellrum i LA. Man vet inte varför ännu, men det fanns ju mycket droger och annat i hennes liv, så automatiskt så tänker jag i dom banorna...

Whitney! Jag och min brorsa har vuxit upp med din musik! I vardagsrummet har du funnits på högsta volym, i bilen... Sedan vi föddes!!! Och när jag är glad och känner för att dansa som en idiot framför spegeln så sätter jag på "How Will I Know", för den är grym!

Så tack, Whitney. Grym musik, och din röst var bäst! R.I.P!