onsdag 22 februari 2012

Sluta klaga på regn. Regn får snön att försvinna och jag vill inte ha snö. Vill ha vår! Så det får gärna regna nu, det gör mig inget!

Uppträdde med musikalgänget idag; två borta men det funkade ändå...! Sedan "pluggade" (host) jag i skolan, men blev överraskande hämtad av en tvåa som behövde en estetare inför något möte. Ganska random in the moment, men intressant och bra annars!

Vi ska renovera om köket, så kylen och matbordet finns numera i tv-rummet! Lycka att sitta framför teven och ha tre meter till kylen. En dröm går i uppfyllelse...! Var bara tvungen att få med denna lycka.

För övrigt fick jag reda på att en skoluppgift skulle vara igång imorgon, så har suttit framför pappas otroligt sega dator och skrivit detta. Tog en stund, men klarade det. Min egna dator är ju pajj, så fick lämna in den... Det blir två låååånga veckor utan den.

Måste klaga lite på mig själv - tar aldrig bilder med mobilen längre?! Så har inga roliga bilder att lägga upp! Ska dock bättra mig... Men nu får ni klara er med två fjolliga egobilder! Ses!