tisdag 21 februari 2012

Uppdateringen är kanske lite seg och detta inlägget har inte ens några bilder att bjussa på (förlåt), men jag vill att detta ska vara en glad och kul blogg! Men igår var jag arg... Jag är faktiskt en ganska lättirriterad person. Vissa är sjukt medvetna om det, medan vissa blir förvånade...! För det mesta är jag glad, det är så jag trivs bäst, hehe, vem gör inte det... Men även den coolaste och bästa (om ni tog mig seriöst där så är ni helt borta..) kan bli sur! Ville skriva av mig lite bara. Det är okej att vara arg. Det är okej att vara så sur så att man vill tända eld på ett hus. Det är okej att vara så arg så man måste bita sönder något man inte borde bita sönder, tex en mobil eller något... Tolka hur ni vill...

Så nu vet ni varför jag inte pallar för tillfället - jag är sur! Så enkelt är det! Finns inga självklara förklaringar till varför men det är som det är och så uppdaterar jag segare.. Japp. Hoppas ni är glada... Annars rekommenderar jag att lyssna på Adam sandlers "somebody kill me please", det brukar hjälpa...

Ses!


:)