lördag 18 februari 2012

Annons plus outfit... Wiho

Idag. Regnar. Det. Kan inte allt regna bort då? All slask och allting äckligt - bara försvinn!

Har ingenting för mig idag. Helt ärligt. Jag brukar faktiskt hitta på något på lördagar, men idag har jag ingen aning om vad som ska hända... Sitter helst inte inne hela dagen och trökar. Trodde aldrig jag skulle göra en töntig annons via bloggen, men här kommer en ändå: Om du känner mig, hör av dig om du ska hitta på något. Snälla. Är desperat. Plus att 70 % av mina kompisar är bortresta, så det är trök! Rädda mig.
Hatar när det är så. Äntligen blir det lov - och så sticker en massa?! Nästa gång är det jag som sticker. Sådäsåh!!!

Okej, så jag brukar inte slänga in bilder på kläder jag köpt. Förutom converse då, såklart... MEN igår var jag i stan en stund med min mamma (vi träffade även moster en stund) och då hittade jag bland annat en galet snygg jacka! Kände direkt att den var min stil! Lyckan när den blev MIN också... Så fort det blir lite varmare och soligare så ska denna på, baby!
(och snälla, ignorera den töntiga posen jag utför på bilden...)