tisdag 14 februari 2012

Gömörrn alla turturduvor

Alla <3 dag. Haha. Nej men det ska faktiskt bli mysigt! Baka tuppkaka och snacka skit med mina fjortizboooois. Dom tror dock inte att tuppkaka är gott... Ska nu försöka bevisa att dom har fel.

Idag skulle pappa lämna in uppgifter till det kinesiska konsulatet, så jag får åka till Shanghai till våren. De godkände inte mitt foto... Får ta ett nytt. Petnoga asiater...
Men ser fram emot det!!! Ett tjejgäng som drar till Kina ihop! Äntligen är det snart dags!

Och nu vill jag diskutera de senaste CONVERSEN som jag vill ha. Knallblå, gräsgröna och persikoorangea. De orangea vill jag verkligen ha! Har ju inga orangea! Men de andra två är ju så snygga så man skulle kunna bli av med en hand för dom. Slänger in bilder på dom som jag tog från Karltex hemsida!