fredag 10 februari 2012

Sjuk, sjuk, sjuk...

Jag är så trött på detta. Denna förkylningen är tusen gånger värre än vad mykoplasman var... Mykoplasma - okej, så du gör inte annat än hostar. Du har feber till och från... Men detta är värre. Luftgångarna funkar inte som dom ska, och astman gör det inte bättre... Jag är förkyld som en... En... Ja, jag kommer inte på en jämförelse, men är så förkyld så det påverkar huvudet och där får jag världens huvudvärk... Mm. Intressant. Nu vet ni detta.
Och MED DETTA vill jag säga att ja, vi fick ställa in veckans sista föreställningar idag. Fler är sjuka i gruppen. Men då kan jag ju iaf säga "hej, jag har lov!"
Kul att ha lov när man är sjuk...

Slänger in en bild på mig och Bella, kommer sakna tjejen som flyger iväg till ett av världens varmare ställen... Ha det bäst, Bella!