torsdag 16 februari 2012

MER SNÖ?!

Okej, så det kom mängder med snö imorse. Och nu regnar det. Vet ni vad det innebär? Världens slask. Jag orkar inte mer. Varför bor jag ens här?! Värme vänjer jag mig vid väldigt fort, men kyla - aldrig!
Det är vid sådana här tillfällen som man kollar igenom bilder från sommaren 11'. Vilken sommar! Bästa! Man blir lite deppig av att se bilderna samtidigt, men det ger mig hopp. Överlev några månader till, Lollo! Det blir sommar igen ska du se!
Känns dock rätt så bra att ha Kina framför sig nu i april, där är det ju varmt...! Åh, vad jag längtar! Blir helt galen!

Vad händer idag? Under dagen händer det inte mycket... Ska storstäda mitt rum (hatar att städa!?) och kanske plugga lite... Men ikväll kommer Sareh och Marqesue (Sarah och Markus...) hit och räddar min dag!

Ha en braaa dag!