lördag 25 februari 2012

Aloha! (Antagligen det coolaste sättet att säga hej på)
Helgen har börjat bra och hoppas att den fortsätter så! Men har en del att göra under helgen... Skriva ett arbete om hur en ljudtekniker jobbar på två sidor, textstorlek 12... Jag vet knappt hur en ljudtekniker jobbar... Sluta tro att estetlinjen är enkel.

Är det något jag älskar så är det solbrillor. De senaste dagarna har solen tittat fram en hel del och jag har velat använda dom, men ingen annan gör ju det, känns lite weird att vara ensam om att gå runt i solbrillor... När jag gjorde det när jag var yngre så fick jag sjukt skumma kommentarer, antar att det är skitsaker som sitter i...! Men för min skull - SVERIGE, BÖRJA MED SOLBRILLOR NU!!!

Slänger in en bild på vad jag lyssnar mest på nu. Lyssna på låten några gånger - sedan, om du funkar som jag gör, så kommer du digga den!