tisdag 16 augusti 2011

Tack!





Detta var mitt sista inlägg på denna bloggen. Känns lite tragiskt... Men jag behöver gå vidare! Och jag har inte lust att skriva om allt som händer i mitt liv! Vissa har det, vilket jag tycker är kul, men själv så behöver jag gå vidare. Jag har nått en punkt i mitt liv då jag vill att allt ska bli nytt, jag behöver en förändring! Men samtidigt så diggar jag ju att blogga, därför har jag gjort en ny...! men den kommer inte bara att handla om mig och mitt liv, utan i helhet så handlar den om... Ja, det får ni se själva när ni klickar er in...;)

Jag vill tacka min kompis Anna P för den grymma idén på tema till den nya bloggen.
Jag vill också tacka er läsare! Har inte haft så jättemånga, kanske, men siffran läsare var tresiffrig, så jag kan inte klaga!
Jag hoppas att ni har gillat denna bloggen. Den kommer inte att raderas bort, så det är bara och kolla in när ni känner för det! Kanske var det ett videoinlägg som ni faktiskt tyckte om...? Eller bilder från någon språkresa, eller något annat? Kanske bilder på just dig?! Ja, jag vet inte. Men jag sparar mina bloggar, så jag kan titta tillbaka när jag känner för det. Min gamla blogg heter lollobruden.blogspot.com, om ni vill se den! Den är ganska gammal, så jag har förändrats och mognat sedan den tiden... Okej?!

Lollowood säger hejdå! Vi ses väl snart i Hollywood? Kom ihåg: Följ alltid era drömmar, låt inte några hinder sätta stopp! Inget ska få sätta stop för mig!

Nu vill jag visa upp min nya blogg! Läs den gärna, visa den för andra... Ja, ha kul med den! Bli inspirerad! Läs den! Vi ses väl där??


http://conversebloggen.blogspot.com/



;)