måndag 15 augusti 2011

härlig tid!

Måste säga att livet känns rätt så bra just nu! Väldigt bra, måste jag säga! Jag hade en period i vintras då jag bara drömde mig bort hela tiden. Okej, det gör jag fortfarande, men mer på ett positivt sätt.

Jag kom iväg till älskade L.A igen. I en månad. Det var underbart. Och jag vet att jag har skrivit om det en hel del, men jag vill så gärna att alla ska få uppleva det jag älskar! Finns inget annat sätt att få människor att förstå.
Jag hann även se Las Vegas, som jag alltid velat se.

Sedan var jag på älskade Marstrand i två veckor, och det var lagom. Älskar den ön.

Till vintern kommer min underbara, italienska kompis hit! Det ska bli så himla kul!

Till våren åker jag till Kina, har jag nämnt det?! Har ju Lif som bor där, så jag, Lisa och Wera tar flyget dit till våren!
(Jag älskar verkligen att resa...)

Till sommaren sker nog något! Kanske åker till Italien till Claudia och de andra? Eller åker med EF igen (men nu är jag gammal nog att åka på en upgrade, så jag slipper en massa ledare och sådant...), men kanske till Honolulu? Eller Kanada? Vi får se!

Det kanske sker lite mellan dess, men det handlar om saker som inte är bestämda ännu.

Juste, ska till Stockholm nästa månad också för EF-partyyyy, återträff, typ. Ska bli himla kul, det också!

Och så har vi gymnasiet. Ja, det sker mycket nytt nu, och det är ju hur kul som helst! Jag ser fram emot en ny tid i mitt liv! Det kommer att bli ett härligt år, har jag en känsla av!



Kanske Honolulu...?




:)