onsdag 31 augusti 2011

jag har inget liv just nu, och sitter du i samma bil - läs då:

(Läs rubrik...heheh...)

Stulet av Emelia, som tydligen inte heller har ett liv just nu, tihi...(Skojar med dig, Lars!)


DAGENS VILL HA: Ett par jeans jag hittade i stan idag. Ska nog köpa...
DAGENS KLÄDSEL: Pösiga jeans, skjorta, Juicy C-skor, brillor.
DAGENS SMINK: Concealer, mascara, eyeliner, ögonskugga.
DAGENS FRISYR: Uppsatt och fult
DAGENS HÄNDELSE: Skola och stan

DAGENS LÅT: Party O'Clock (haha bara för att den e så positiv och gör att jag vill dansa)
DAGENS PLANER: Haha, glo på TV... Är väldigt lat nu.
DAGENS SAKNAD: L.A...
DAGENS DUMMASTE: Mitt busskort är borta..............
DAGENS DROG: Sömn, egentligen...
DAGENS ROLIGASTE: Haha inget speciellt... Dagen var rolig, men kommer inte på något speciellt att skriva!
DAGENS FAVORIT: Tuc
DAGENS KÖP: Vinterjackan - underbar! Även en varmtröja jag köpte som jag velat ha ett tag!
DAGENS GODIS: Har inte ätit godis! Bullen, kanske?
DAGENS HUMÖR: Trött... Om det är ett humör?
DAGENS ORD: Trött...




:3