tisdag 16 augusti 2011

Kanske lägger ned!

Gomörrn!

Jag kanske ska lägga ned bloggen! Jag gillar att blogga, men jag vill prova att leva lite nytt. Och så har vi ett annat problem:
Nu till hösten kommer det att vara samma grej varje dag, nästan: "Hej, var i skolan idag. Nu ska jag äta mellanmål och plugga. Ses!"
Under resor är det alltid kul att blogga, men då hinner man ju aldrig uppdatera etc. Och jag tappar läsare varje dag, tragiskt nog... Tror att det beror på att jag var borta i en månad och knappt uppdaterade där + att jag inte gör videoinlägg. Så jag förstår er!

Jag kommer säkert starta blogg igen. En dag, när jag gått ut gymnasiet, så ska jag försöka göra något kul! Och det kanske det ska bloggas om...? Jag kommer säkert tillbaka. Men just nu så känns bloggen bara onödig. Antagligen för både mig och er. Men jag ska tänka igenom detta några gånger extra, så jag inte ångrar mig. Bloggen ska inte bort.




.