lördag 27 augusti 2011

In N' Out

Veckans In N' Out!


In:
* Börja dricka kaffe: Okej, inte något jag har uppnått, för jag gillar inte kaffe, och undrar om jag någonsin kommer göra... Men om man lyckas gilla det på riktigt när man är runt 16 år så är man grym!

* Estetare: Att gå natur eller något liknande på gymnasiet är självklart väldigt bra, man får behörighet till allt etc, grymt! Men visst är esteter i helhet ganska softa...? Vi jobbar ändå med något varje dag i skolan som vi kan och som vi kan tänka oss att jobba med proffsigt en dag...!

* London en höstdag: London är antagligen den enda staden som kan vara vacker fast än det regnar ute, fast än löv ligger utspritt på gatorna, fast än det är läskigt kyligt... Ja, en höstdag tillbringar jag gärna i London!



Out:
* Tjejer som ser likadana ut: Ja, man ser då samma grej hela tiden. Idag såg jag tusen tjejer i min ålder med primeboots, shorts och en militärgrön jacka, i stan. Jag ser ingen skillnad på er. Jag gillar alla de där tre plaggen, men kan man inte variera sig någon gång...?

* Människor som bara inte kan vara själva. Människor som alltid måste ha något att göra, varje kväll, varje helg... Jag älskar att vara med polare och allt det där, men älskar också att vara med mig själv, för jag trivs med mig själv och vad lugnt och skönt man kan ha - det är sjukt!

* Kändisar med dålig attityd, som går runt och tror sig och tror att de är kung över världen, eller något. Jag skiter i om du är känd, jag och resten av världen vill ha respekt ändå! Har hört att Kanye West ska ha dålig attityd...





:)