onsdag 24 augusti 2011

Onsdag!

Tjo!

Kom precis hem från skolan. Det var riktigt kul! Imorgon var det en vecka sedan jag började... Vad fort det går! Men ännu har skolarbetet inte kommit igång, det börjar på måndag, så vi hade elva dagar utan skolarbete. Lärarna tycker att det är viktigt att vi lär känna varandra först, och jag håller med. Jag kan alla namn nu, är jag inte grym?

På Donner är man ledig en dag i veckan, onsdagar i vanliga fall. Men just denna veckan är vi faktiskt lediga imorgon, rätt gött faktiskt! Så jag och några i klassen kanske ska ses imörrn, vore riktigt kul! Klassen verkar bra, riktigt bra.

För övrigt så sitter jag och lyssnar på The Beatles. Lisa har Beatles Rockband, så man blev lite insatt... Okej, jag snackar om en låt, men jaja.

sees!




Lilla jag!



Ett mystiskt kryp som satt på min sko... Enligt 118800 är krypet inte svenskt - kan jag förstå!



Hajken!





:)