torsdag 4 augusti 2011

Fyyyyyy!!!

Klockan slog ett och jag bestämde mig för att gå upp till mitt rum och lägga mig. Alla hade ju typ gjort det. Sosso blev trött och stack hem.
Så kom jag upp till mitt rum och fy, en nattfjäril hade invaderat det! Försökte få ut den med hjälp av ett glas och ett papper, för jag vägrade att döda den. Men så fort jag släppte ut den i det fria så flög jäveln in i mitt rum igen...! Gång på gång. Efter att ha stökat till i rummet tack vare jäveln PLUS tappat en bok från fönstret (...) så kunde jag inte hitta honom igen! Han var borta. Sen såg jag dock att han satt på lampskärmen och hade dött. Ännu värre. Så nu ligger lampan på andra sidan rummet - vägrar att ha en död sak ovanför mig när jag sover...

Inte nog med det! En silverfisk smög runt i min säng (JAG DÖR) så den fick jag ha fight med också. Nu är den inburad i ett glas. Tycker synd om den, men den är samtidigt elak som är I MIN SÄNG...

Hur ska man kunna sova efter en sådan äcklig händelse i sitt rum...?




:S