onsdag 26 juni 2013

Yes, om några timmar ska jag upp för att göra mig ordning inför festivalen! Jag är faktiskt exalterad. Ett gött litet gäng i ett stort, härligt tält med musik 24/7. Tror att vi får det riktigt kul! 
Något som är mindre kul är att klockan är nästan halv ett och jag är inte trött. På sommarlov vänder man ju lätt på dygnet... Så hur jag ska lyckas ta mig upp ur sängen klockan fem på morgonen - det är en extremt bra fråga. Aja, får sova i bilen på vägen upp! 

Idag blev det lite shopping och lunch i stan med Melina och Elin, sedan packning och förberedelser inför morgondagen. 

Dags att packa klart och lägga sig nu, antar jag... Gonatt!

(PS: Är inte säkert att bilden jag lägger in i inläggen kommer med... Har uppdaterat bloggappen men den verkar fortfarande inte vilja funka... Får fixa det när jag kommer hem isf!)