onsdag 19 juni 2013

Sitter och lyssnar på Kim Cesarion och lever livet. Har precis träffat Sarah (!) och Bella! Ätit middag och haft det härligt! Känns så sjukt kul att ha Sarah tillbaka. Först när jag såg henne i Sverige så kändes det helt overkligt och galet och jag kunde knappt tro mina ögon, men nu känns allt som vanligt igen och det är också grymt härligt!

Snart var det midsommar! Ännu en tradition som alla svenskar firar genom att festa och dricka. Kanske äta lite gott. Har man småbarn i familjen så dansar man väl runt stången.
Helt ärligt så har jag aldrig riktigt förstått mig på midsommar. Känns som ännu en ursäkt för att få festa ihjäl sig. Men detta året så ska jag försöka att ha det kul med glada människor och se om det smittar av sig. Kanske kommer jag förstå mig på midsommar efter detta? Ska ju dessutom INTE regna detta året, tydligen. Det tackar vi för!

Dags att sova. Upp tidigt imorgon för att äta brunch! För övrigt har jag inga planer. Hör av dig om du vill ses en stund!

Nu somnar jag, gonatt!