måndag 24 juni 2013

Och nu var hon äntligen hemma - min bästis, som alltid kommer att vara min bästis.
På skärmen så stod det att planet från London inte ens hade fått sina väskor, så jag stod lite lugnt och halvskevt och väntade. Men plötsligt så stod hon där framför mig och det kändes så himla konstigt, samtidigt som det var så naturligt och rätt. Självklart föll man några tårar, men efter trettio minuter så var allt precis som vanligt igen.
Hunnit vara hos Lisa två gånger efter hennes hemkomst. Mot slutet av dagen så somnade vi framför New Girl. Tur att man bara har två minuter hem därifrån. Är trött som en halvdöd sengångare, så om det finns stavfel och annat i denna texten så ber jag om ursäkt, hehe.

Det blev inga bilder på oss idag, bara på snapchat och Lisas mobil. Men det lär bli många bilder på oss denna veckan, bland annat på festivalen. Jag ska ärligt talat erkänna att jag är lite småskraj. Är egentligen taggad och ser fram emot själva grejen, blev det speciellt när vi var några stycken som skypeade om det idag. Men jag är rädd att jag ska få panik som förra året och vilja åka hem. Men vet du vad? Saker och ting blir vad man gör det till. Oftast stämmer det där, faktiskt. Jag ser fram emot detta och jag ger mig inte - jag tänker bli en festivalperson! NU TAGGAR VI!