tisdag 25 juni 2013

Ännu en härlig dag av sommarlovet. Vaknade klockan halv ett och kände verkligen att jag fick sova ut.
Sedan åt jag en långsam, härlig frukost och skapade sedan en lista på iTunes över artister som ska till festivalen på torsdag! Är faktiskt taggad!
Lisa tittade förbi sen. Vi satte upp tältet för att kolla så att allt var som det skulle inför veckan. Det såg bra ut! Tog tusen år att sätta upp och ta ned, men det var väl en utmaning, antar jag. Sedan blev det snacks, dataspel och en massa New Girl. En ganska så härlig och chill dag, helt enkelt.

Imorgon tänkte jag ge mig in mot stan en stund, mest för att få lite stadsliv innan jag ger mig av, men också för att testa de där solbrillorna igen som jag vill ha... Åh. Ge mig.

Tanken var att ta bilder idag men glömsk som jag är så blev det inte så. Lisa har ju dock tagit lite skumma egobilder och dessutom försökt ta panoramabilder på mig, utan någon lycka alls, haha.

Klockan är snart tre på natten så nu ska jag sova! Gonatt!

(PS: Bilderna kunde inte laddas upp... Något är fel på bloggappen och jag fixar det imorgon! Gonatt!)