fredag 14 juni 2013

YEEEEY, jag har äntligen sommarlov! Denna känslan är oslagbar. Helt otroligt. Fast samtidigt så är det på något sätt svårt att fatta, att man faktiskt ska vara ledig hela sommaren! Aja, najs ska det bli.

Imorgon ska bli gött! Den perfekta lördagen, faktiskt. Middag ute och sedan lite 18-årsfest med härliga människor! Ska dessutom sova över hos brorsan och spendera lite tid där på söndagen. Sommarlovet börjar ändå väldigt bra!

Om tio dagar kommer Lisa hem! Kan inte riktigt bestämma mig för om året utan henne gick snabbt eller långsamt. När jag saknat henne som mest så har det gått riktigt trögt. Men samtidigt så minns jag klart och tydligt dagen då vi sa hejdå, så samtidigt känns det inte längesedan...! Aja, hon har säkert haft ett grymt år och har väl inte hunnit tänka på sådant lika mycket som jag har, hehe. Aja! Snart ser jag henne igen! Snart är allt som vanligt, när både hon och Sarah är hemma!

Gonatt!!!