söndag 2 juni 2013

I fredags var det jobb som servitris för 85 pers (riktigt jobbigt, men även kul!) och på kvällen blev det 18-årsfest hos en klasskompis! Igår blev det en härlig båttur med familjen och på kvällen hade jag chillkväll med Melina, hennes syrra Mona och Elin. Vi sov över men jag och Elin ligger ju jämt och pratar för länge så vi sov ju i tre timmar denna natten... Perfekt när man behöver få mycket plugg gjort, ja...

Dagen är redan rätt kass. Min hund är allvarligt sjuk och det är så jobbigt att se någon man älskar lida. Han är min bästa vän och en av de mest underbara varelser som finns.

För övrigt kommer Sarah hem från Afrika imorgon och jag är GRYMT taggad! Ska krama om henne på Landvetter imorgon och jag ser verkligen fram emot det. Åh! Ska bli underbart.

Bild från fredagen på mig och Elin: