lördag 22 juni 2013

Det blev inga bilder på midsommar, förutom denna, på en nyckelpiga som såg cool ut. Men jag hade iallafall rätt så trevligt, faktiskt! Jag hamnade på en fest i Lindome med helt nytt folk, vilket var det mest intressanta! Jag sov över och vaknade av att Andrea (som var med mig) stod och skrattade åt mitt charmiga morgonfejs. Sedan tog jag tåget hem.
Idag hade jag melongänget här. Vi sjöng mest singstar, men vi hann även med lite guitar hero, film och snack om allt möjligt.

Imorgon ska jag jobba i några timmar och sedan träffa Sarah, Markus och Fred. Sedan är veckan slut och en helt ny, TOTALT helt ny, vecka börjar. En vecka som innehåller Lisas hemkomst, få träffa Lif och åka på festival. Igen. Jag vet inte varför jag ger mig in på detta. Jag är verkligen ingen festivalperson och jag vantrivs när jag är bland för många människor samtidigt under för lång tid.
Men jag ser även det positiva. Bra musik, roliga konserter och häng med några roliga kompisar! Kanske träffa lite nytt folk? Jodå, jag ser fram emot det!

Ska upp om fyra timmar så nu säger jag gonatt!