torsdag 20 juni 2013

Startade igång dagen med en härlig brunch tillsammans med Bella och Anna! En brunch är väl aldrig fel, egentligen?
Sedan hängde jag och Bella runt i stan lite, kollade kläder och parfymer. Resten av dagen har jag spenderat i solstolen och framför teven. Såhär ska en typisk sommarlovsdag se ut, enligt mig!

I detta inlägg vill jag hälsa till en underbar tjej som heter Elsa. Hon har råkat ut för en olycka i USA, så hon ligger på sjukhus där nu. Elsa, jag vet att jag inte känner dig jättebra och sådant men dom gångerna jag har träffat dig så har du vart hur go som helst och vad jag vet är att du är riktigt stark! Du fixar detta! Ta ett steg i taget! Alla som känner dig tänker på dig!

Imorgon är det brunch igen (en 18-årspresent!) och sedan är det ju faktiskt dags att fira midsommar!