lördag 30 mars 2013

Okej. Är fortfarande helt röd på kroppen och jag har tusen myggbett. Har dessutom lyckats få tag i Skittles och med hjälp av dom så lyckades jag tugga bort en plupp av tandställningen så den lär falla ihop inom några sekunder. Det gör ont och det är otroligt störande, för tungan vill slå till den hela tiden. Ön lär ju inte ha en tandläkare, heller... Great.

Men om tandställningen lyckas hålla ut så är jag lycklig! För för övrigt så är det nämligen väldigt najs här. Regnade en del idag men det var faktiskt rätt behagligt när man gick runt i stan...! Imorgon dock så är solen tillbaka och då är det jag som ligger och jobbar på brännan (fast lär inte få någon färg i solskyddsfaktor 50.. Aja, är man känslig så är man...)
Så, dagens tips:
•Har du tandställning - var försiktig när du äter Skittles. Speciellt när det är extra svårt att få tag i en tandläkare...
•Tro dig inte när du är på solsemester -du kanske inte tål solstrålarna så bra som du tror att du gör. Gjorde nämligen inte jag.
•Spruta inte myggmedel på dig själv när människor står runt om dig. Risken att dom hostar (PÅ DIG...) är stor.

Dags att sova. Gonatt!